Club Step

Intensiteit:

Club Step

club step bij het USC

Club Step is een leuke en uitdagende training waarbij je gebruikmaakt van een step (een in hoogte verstelbaar bankje). Met dit programma kun je snel resultaat behalen dankzij de hoge vetverbranding. Je werkt aan een verbetering van de hart- en longconditie en verstevigt de benen en billen. Logisch als je weet dat je tijdens een Club Step les voortdurend op en van de step stapt. Daarnaast is er alle ruimte om te werken aan een verbeterde coördinatie en kracht in je bovenlichaam. Dat alles terwijl je je laat meeslepen door de motiverende muziek en een inspirerende coach.

Is Club Step iets voor mij?

Club Step is geschikt voor iedereen die doelgericht wil werken aan een sterk en fit lichaam. Door gebruik te maken van een step, worden de bil- en beenspieren extra aan het werk gezet. Een Club Step work-out is laagdrempelig door de verschillende niveaus die worden aangereikt. Zo kan iedereen meedoen en succes ervaren. Je werkt aan je eigen doelstelling. Daag jezelf uit en maak die stap naar een verbetering van je fitheid en figuur.

Hoe ziet een Club Step les eruit?

Verschillende muziekstijlen wisselen elkaar in een vlot tempo af. De oefeningen zijn zodanig opgebouwd, dat ze goed te volgen zijn. Tijdens de warming-up leer je hoe je veilig beweegt met een step als instrument. Eenmaal gewend en opgewarmd zorgen de combinaties van arm- en beenbewegingen voor een coördinatieve uitdaging. Enkele snelle bewegingen en sprongtechnieken brengen jouw hartslag snel omhoog. Je bil- en beenspieren staan in brand en het zweet staat op je voorhoofd. De coach motiveert je om op jouw eigen niveau te trainen en tovert een glimlach op jouw gezicht. Je verlaat de les vol nieuwe energie en met een heerlijke burn in de benen en billen.

Inschrijvingsregels

Voor groepslessen en fitness trainingen gelden bepaalde inschrijvingsregels, deze vind je op de volgende pagina. Lees ze aandachtig door.

Weekrooster


Doe mee met Steps!

Steps is een zelfstandig onderdeel van de combinatielessen ‘bewegen op Muziek’ die hier gegeven worden. Zo worden verschillende aerobicsoefeningen ook bij steps gebruikt. Meestal is er een combinatieles van een half uur aerobics en een half uur steps. Deze lessen zijn dus met elkaar verbonden maar ook apart te volgen waarbij elke deelnemer haar of zijn eigen niveau heeft.

Sport een keer gratis.

Vul je naam in

Download Coupon